ויקטור זיתון

ויקטור זיתון

מאמן כושר שיקומי
th+00:00_שAMUTCE_אפריל+0000RאפרAMUTC
שמי שי רלר בן 33 ממושב נורדיה. לפני כעשר שנים עברתי תאונת דרכים במהלך טיול בנפאל וכתוצאה מכך נפצעתי קשה ונותרתי משותק כמעט לחלוטין מהצוואר ומטה ומרותק לכיסא גלגלים. לאחר הפציעה החלטתי, כי לא אתן לפציעה להשפיע על תכוניותיי טרם הפציעה וכי אשתדל לנהל אורח חיים רגיל ככל הניתן. בעקבות החלטות אלו נגשתי ללמוד את לימודי התואר הראשון והשני בכלכלה ומנהל עסקים וכיום אני עובד כאנליסט בחברת תקשורת.

בנוסף לכך, היה לי חשוב לשלב בשגרת החיים החדשה אימון כושר אשר יעזור לי לשמור על בריאותי ולקדם כמה שאפשר את תנועותיי ועצמאותי. את ויקטור הכרתי במסגרת החלטות אלו לפני חמש שנים. במהלך חמש השנים האחרונות זכיתי להכיר בראש ובראשונה אדם מדהים בעל ערכים, רגישות ואמונה רבה במטופל. כמי שעשה טיפולים ואימונים אצל מספר לא מועט של מטפלים ואמנים, אני יכול להעיד כי ייחודו העיקרי של ויקטור הוא בגישה כלפי המטופל.

האמונה ביכולתו של המטופל והדרבון לפעולה הם עיקרה של אותה הגישה אשר באה לידיי ביטוי באימון עם ויקטור. חוץ מזה, זכיתי לטיפול מקצועי, איכותי ומסור. בקיצור, עזבו אתכם... צרו קשר עם ויקטור ותיווכחו בעצמכם. אני בכל מצב ממליץ מכל הלב.
בריאות טובה לכולם.
שי
th+00:00_שAMUTCE_אפריל+0000RאפרAMUTC
שמי יוסי חי ציון, שירתתי בסדיר בגדוד 13 בגולני ונפצעתי במהלך עופרת יצוקה ב2008 מפצמ"ר. כמה רסיסים חדרו לגופי ואחד מהם פגע לי בחוליה t8 והותירה אותי משותק מהחזה ומטה ובעקבות זאת התחלתי להתנהל מאז בכיסא גלגלים.

לאחר מספר ניתוחים וכשיצאתי מהאישפוז החל תהליך שיקום ארוך לא קל מבחינתי, לאחר חצי שנה של שיקום במחלקה השיקומית בתל השומר פגשתי את ויקטור, המאמן שילווה אותי בתהליך השיקומי בשנים הבאות, במהלך הטיפולים התגלה ויקטור כמאמן מקצועי, מדרבן ואחד שדוחף אותי עד הקצה. עבדנו על מגוון תרגילים שחיזקו את כל הגוף ובפרט את פלג הגוף התחתון. יכולתי לסמוך עליו לחלוטין באימון ובפרט כשהיינו מתרגלים הליכה בהליכון או כשהיינו מבצעים את תרגיל הסקוואט. הוא ליווה אותי והקנה לי תמיד תחושת בטחון. בזכותו גיליתי בין היתר את עולם פיתוח הגוף ובשנים האחרונות אני מתאמן בצורה אינטנסיבית בחדר כושר רגיל.

אני רק יכול להמליץ בחום על ויקטור כמאמן, הוא נותן את ליבו למתאמן ודוחף אותו עד לקצה וזה בהחלט יכול להביא תוצאות.
עמוד 2 מתוך 2
השאירו פרטים לפגישת ייעוץ

Please publish modules in offcanvas position.